• Lid worden?

je bent van harte welkom bij onze roeivereniging!

Lid worden

Je wordt lid door het inschrijfformulier volledig ingevuld en ondertekend in te leveren bij de secretaris. Het formulier krijg je bij de start van de beginnerscursus. Je kunt het ook aanvragen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Heb je al roei-ervaring bij een andere vereniging opgedaan en wil je - bijvoorbeeld vanwege een verhuizing - bij ons komen roeien, dan hoef je de beginnerscursus niet te doen.

Wil je eerst eens ongedwongen kennismaken? Elk voorjaar organiseren we een open dag. Meer informatie hierover volgt in april. Hou twitter, facebook en deze website in de gaten voor meer informatie.

Je wordt weliswaar direct lid maar als het roeien je toch niet bevalt dan kun je tot uiterlijk na de derde les je lidmaatschap annuleren. De contributie vind je op de pagina contributie.

Lid worden van onze vereniging betekent dat je ook als vrijwilliger meewerkt om met elkaar de vereniging in stand te houden. Want we willen de kwaliteit van onder andere de boten en de accommodatie hoog houden en de kosten laag. En vele handen maken licht werk. Meer informatie vind je onder vrijwilligers.