Bestuur en commissies

Binnen de vereniging hebben we een bestuur. Dat bestaat formeel uit de Algemene Ledenvergadering en het Dagelijks Bestuur. Dit Dagelijks Bestuur vormt samen met coördinatoren van de commissies het verenigingsbestuur.

Dagelijks bestuur

Voorzitter            : Evert Haverkamp   (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. )   (Linkedin

Commissie Opleiding & Instructie

Zorgt voor het opleidings- en examenplan. De commissie regelt de instructie voor beginners en gevorderden en verdeelt de instructiewerkzaamheden over de beschikbare instructeurs. De ploegenmakelaar zorgt ervoor dat leden niet ‘buiten de boot vallen’. Ieder lid wordt zo in een roeiploegje ondergebracht.

Commissie Toertochten & Wedstrijdroeien

Is verantwoordelijk voor het organiseren van toertochten, met name op andere locaties. Het wedstrijdroeien wordt ondersteund met extra aandacht voor training/coaching en begeleiding richting wedstrijden.

Commissie Vloot & Materieel

Is verantwoordelijk voor het onderhoud van de boten, het daarbij behorende materiaal en de ergometers. Zij stelt een botenplan op en zorgt voor de aan- en verkoop van boten en roeimaterialen.

Commissie Gebouwen & Groenbeheer

Is verantwoordelijk voor het onderhoud van ons clubhuis, de botenloods en ons terrein. Daarnaast ziet de commissie toe op het gebruik van de accommodatie.

Commissie Evenementen & Activiteiten

Organiseert allerlei evenementen zoals onderlinge wedstrijden en activiteiten waaronder toertochten en de jaarlijkse clubdag. Ook zorgt deze commissie voor de catering.

Commissie Communicatie & Ledencoördinatie

Zorgt voor het up-to-date houden van de website van de vereniging, voor de perscontacten en de overige contacten met personen en instanties buiten de vereniging. Daarnaast voert zij de redactie voor het digitale clubblad 'SIT-BACK', beheert het twitteraccount @krzvdeijssel en de facebookpagina facebook.com/krzvdeijssel. Hierdoor, en door andere activiteiten, zorgt de commissie ook voor actieve ledenwerving en -behoud.