• Sponsoren

Sponsoring en reclame

Onze vereniging is geheel zelfstandig en draait bijna volledig op de contributie van onze leden. We roeien met de riemen die we hebben. En dat gaat best goed, maar ook wij willen graag Groeien. Daarvoor zijn we op zoek naar partners. Geen traditionele sponsors waarbij we geld vragen voor het plakken van een logo, maar sportieve ondernemers die geloven in onze ambities en willen helpen om deze waar te maken. En hierin ook toegevoegde waarde zien voor zichzelf! Die het leuk vinden om met roeien eens een andere sport te ondersteunen.

Denk als tegenprestatie bijvoorbeeld aan bedrijfsroeien, roeiclinics als teambuilding of afdelingsuitje, met medewerkers of relaties etc. Graag denken we mee over de mogelijkheden die we als vereniging en onderneming voor elkaar kunnen betekenen. Neem hierover contact op met het bestuur via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .

benab  logo kloppenburg

In 2016 konden we ons clubhuis aanpakken. Dankzij Benab Keukens uit Kampen hebben we een mooi, compleet afgewerkt keukenblok op maat geschonken gekregen!

De aanpak van ons clubhuis kreeg een finishing touch met de vloerbedekking van Kloppenburg interieur uit IJsselmuiden. Geleverd en keurig gelegd!

Fitland logo  Idem Dito

Via de Kamper beursvloer 'Tohopesate' is in 2015 de samenwerking met Fitland Kampen tot stand gekomen op basis van ergometertrainingen en o.a. de 'Ergo-challenge'.

Ons verenigingslogo kwam in 2014 tot stand met medewerking van Idem Dito uit Kampen!

JenBlogo

In 2013 ontvingen wij een royale sponsorbijdrage. Onze nieuwste C4, de ‘Winde’, is mogelijk gemaakt door J&B Grijpers!