Privacybeleid

Bij Roeivereniging De IJssel hanteren we het privaybeleid zoals is vastgesteld in de AVG (de Algemene Wet Gegevensbescherming) die is ingegaan op 25 mei 2018. Wanneer je lid wordt van de vereniging, sponsor wordt of om een andere reden je persoonsgegevens aan de vereniging afstaat, dan verzekeren wij je dat hier zorgvuldig mee wordt omgegaan.

Zoals aangegeven maakt De IJssel gebruik van foto’s. Met foto’s geef je een snelle illustratie over bijvoorbeeld een evenement of gewonnen prijzen bij wedstrijden, maar ook hoe leuk activiteiten bij de vereniging zijn zoals bijvoorbeeld een feest. Dit betekent dat wij op allerlei momenten foto’s kunnen nemen ter illustratie van onze website, social media en/of nieuwsbrief.  De IJssel gaat er vanuit dat er geen bezwaar bestaat tegen het gebruik van foto's voor (sociale)media, tenzij je dit nadrukkelijk aangeeft via een e-maibericht aan onze secretaris.

Meer informatie hierover vind je in ons privacyreglement. We adviseren je om dit reglement met enige regelmaat te controleren om er verzekerd van te zijn dat je op de hoogte bent van de inhoud ervan.

ganzendiep